وبلاگ

دستگاه تسمه‌کش نیمه‌اتوماتیک و موارد استفاده

دستگاه‌های تسمه‌کش برای این به کار می‌روند که محموله‌ها، بسته‌بندی‌ها، لوله‌های فلزی و جعبه‌ها را محکم کنار هم نگه دارند. این ماشین دارای موادی از نورد است که تسمه‌کش نامیده می‌شوند و به منظور آب بندی محموله‌ها، بسته‌بندی‌ها، لوله‌های فلزی و جعبه‌هاعرضه می‌شود. دستگاه تسمه‌ کش ، ماشینی است که باعث می‌شود تسمه، محصول را روی هم نگه دارد. تسمه‌کشی، ویژگی اساسی و مهمی برای محصولات حمل و نقل است که نیاز به کنار هم نگه داشته شدن دارند تا فاصله بندی بهتری انجام شود.

 

دستگاه‌های تسمه‌کش و صنایعی که از آن‌ها استفاده می‌کنند

صنایع بسیاری وجود دارند که از دستگاه‌های تسمه‌کشی‌ استفاده می‌کنندکه تسمه‌کشی برای محصولات آن‌ها راتضمین می‌کنند؛ مثل: کارگری ساختمان، صنعت چوب، صنعت چاپ، بسته‌بندیعمومی، صنعت فراوری غذایی، شرکت‌های چاپ مجله و روزنامه، صنعت پست، صنعت کاغذ و کالاو سایر صنایعی که به مقدار کمیتسمه‌کشی برای محصولاتشان نیاز دارند.

میزان ظرفیت، مقدار استفاده از این ماشین‌ها است. بسیاری از تجارت‌های کوچک و بزرگی که محدود به نیازهای حمل و نقل یا بسته‌بندی برای کالاها هستند،می‌توانند از دستگاه تسمه‌ کش کم ظرفیت نیمه‌اتوماتیک استفاده کنند. و سایر شرکت‌های کوچک تا متوسطی که حمل و نقل مداوم داشته، اما میزان تولید، حمل و نقل یا بسته‌بندی زیادی ندارند، می‌توانند از دستگاه‌های تسمه‌کش نیمه‌اتوماتیک با حجم متوسط استفاده کنند. تولید یا بسته‌بندی انبوه مثل اداره‌های پست، شرکت‌های حمل و نقل، یا شرکت‌های روزنامه با توزیع گسترده، احتمالاً از تسمه‌کش اتوماتیک با ظرفیت بالا استفاده می‌کنند.

پلاستیک، فلز، مواد فرا تسمه ای جایگزین استیل و انتخاب‌های بیشتر، مواد اصلی برای تسمه‌کشی هستند. بستگی به اقلامی دارد که نیازمند تسمه‌کشی و بسته‌بندی و حمل و نقل هستند؛ موادبا توجه به مقتضیاتبسته‌بندی کالاها متفاوت هستند. تسمه‌های پلاستیکی معمولاً از پلی‌پروپیلن ساخته می‌شوند، این مواد مناسب محموله‌های سبک تا متوسط و بسته‌بندی‌های تک هستند. تسمه‌کشی در اندازه‌های مختلفی موجود است. معمولاً بین اندازه‌های 16/3 اینچ و 4/3 اینچ رده بندی می‌شود.

دستگاه‌های تسمه‌کش کاربردی و بسیار مناسب هستند و در صنایع تولید، حمل و نقلو بازرگانی قابل استفاده‌اند. قیمت دستگاه‌های تسمه‌کش و همچنین بسته‌بندی‌های تسمه‌کشی، طبق مدل‌ها و شرکت‌ها فرق می‌کند. بسته‌بندی آسان سال-تک[1] انواع بیشتری از دستگاه‌های تسمه‌کش را عرضه می‌کند. شامل دستگاه‌های تسمه‌کش دستی، دستگاه تسمه‌ کش نیمه‌ اتوماتیک و دستگاه تسمه‌ کش اتوماتیک.

[1] Sal-Tech Easy Packaging

دیدگاهتان را بنویسید

آواتار موبایل
Main Menu x