وبلاگ

نكات خريد تسمه كش دستى

خريد تسمه كش دستى

برای چه منظوری می توانیم از تجهیزات دستی ( قابل حمل ) تسمه کشی استفاده کنیم ؟

همان طور که قبلا و در مقالات گذشته نیز مطرح گردید ، قبل از ورود صنعت پنوماتیک و برق به حوزه دستگاه های قابل حمل تسمه کشی ، تصور بر این بود که دستگاه تسمه کش دستی همان دو انبر مخصوص کشش و بست تسمه می باشد ، در حالیکه امروزه دستگاه تسمه کش دستی طیف وسیع تری از دستگاه ها را به خود اختصاص می دهد .

خصوصیات دستگاه تسمه کش دستی

دستگاه های تسمه کش دستی ، در نگاه اول مهم ترین خصوصیتی که به خود اختصاص می دهند قابل تحرک بودن آن ها می باشد یا به عبارت دیگر نیاز به جایگاهی مشخص در محیط کار ندارند . در قدم بعد امکان استفاده از این دستگاه ها به صورت افقی و عمودی و د کل به صورتیکه بهترین کشش و بسته بندی را به ما بدهند .
به طور معمول دستگاه های تسمه کش دستی که به صورت کلی شامل تسمه کش های دستی که دارای دو انبر به جهت کشش و بست ، دستگاه های تسمه کش بادی یا همان دستگاه های تسمه کش پنوماتیک می باشد ، دستگاه های تسمه کش شارژی می باشند .

نکات خريد تسمه كش دستى

در صورتیکه قصد خرید این دست از دستگاه های تسمه کش را دارید در قدم اول میزان کاربرد فرآیند تسمه کشی را در محل کار خود محاسبه کنید ، در صورتیکه برآیند شما از فرآیند تسمه کشی در حدود 50 بسته در ساعت و یا کمتر از آن است بهتر است از دستگاه های تسمه کش دستی یا متحرک ( بادی – ساده – شارژی ) استفاده فرمایید .
لازم به ذکر است تهیه این دست از تجهیزات نیازمند سرمایه بالایی در قیاس با سایر تسمه کش های دیگر نیست و از سوی دیگر هزینه های خدمات و نگهداری پایینی را به طور معمول در برمی گیرند .
هر کدام از دسته تجهیزات فوق روش خاص به جهت افزایش طول عمر دستگاه و جلوگیری از خرابی آن به خود اختصاص می دهند به همین جهت می توانید با همکاران ما در قسمت خدمات پس از فروش در این باره تماس حاصل فرمایید .
در پایان این مورد هم مجدد متذکر می شویم که این دست از تسمه کش ها برای هر دو نوع تسمه پت ( PET ) و تسمه پ پ ( P.P ) قابل استفاده می شوند .

دیدگاهتان را بنویسید

آواتار موبایل
Main Menu x